+
Termékcsoportok
Menü
TOP termékek
Megtekintett termékek
  • Még nem tekintett meg terméket.
Navigáció
Hírek
Napi termékajánló
KS T-típusú csatlakozás micro:bithez
KS T-típusú csatlakozás micro:bithez

2 286 Ft (1 800 Ft + ÁFA)

Gyártók
Termékajánló
Elektronikus fizetés

Gyártó keresés: Learning Resources

Botley kódoló robot
Botley kódoló robotGyártó: Learning Resources

23 800 Ft (18 740,16 Ft + ÁFA)

Tudomány, technológia, mérnöki munka és matematika (STEM)
Már 5 éves kortól ajánlott Botley kódolható robot, ami játékos módon ismerteti meg a gyermekekkel a programozás alapjait. Botley sok dologra programozható: képes érzékelni az útjába kerülő tárgyakat, megkerülni őket és még akadálypályán is végig tud menni. 

Kosárba
Részletek
Botley programozó robot és aktivitás csomag
Botley programozó robot és aktivitás csomagGyártó: Learning Resources

32 400 Ft (25 511,81 Ft + ÁFA)

Tudomány, technológia, mérnöki munka és matematika (STEM)
Már 5 éves kortól ajánlott Botley kódolható robot, ami játékos módon ismerteti meg a gyermekekkel a programozás alapjait. Botley sok dologra programozható: képes érzékelni az útjába kerülő tárgyakat, megkerülni őket és még akadálypályán is végig tud menni. 

Kosárba
Részletek
Botley programozó robot Kihívások kiegészítő csomag
Botley programozó robot Kihívások kiegészítő csomagGyártó: Learning Resources

6 100 Ft (4 803,15 Ft + ÁFA)

Készítsen érdekes fizikai pályákat, amit a gyerekek próbálnak megoldani Botley programozásával. A kiegészítő csomag tartalma: különböző méretű dominók, kis golyók, lengő kalapácsok és még sok más.

Kosárba
Részletek
Code & Go robot egér
Code & Go robot egérGyártó: Learning Resources

11 430 Ft (9 000 Ft + ÁFA)

Robot - programozható egér, egyszerű kezelés a hátán lévő gombokkal, 5 éves kortól ajánlott 
Logikus gondolkodás és programozói alapismeretek elsajátítására alkalmas programozható robot egér. 12,5 cm-es lépések, 90°-os forgások. 3 db AAA elemmel működik (nem tartozék).

4 éves kortól ajánlott.

Kosárba
Részletek
Coding Critters Háziállatok kalandjai Fluffy & Buffy
Coding Critters Háziállatok kalandjai Fluffy & BuffyGyártó: Learning Resources

2 600 Ft (2 047,24 Ft + ÁFA)

Kalandok a nyuszkókkal.

Kosárba
Részletek
Coding Critters Háziállatok kalandjai Hunter és Scout
Coding Critters Háziállatok kalandjai Hunter és ScoutGyártó: Learning Resources

2 600 Ft (2 047,24 Ft + ÁFA)

Kalandok a kölyökkutyákkal, a Hunter & Scout- tal .

Kosárba
Részletek
Coding Critters Háziállatok kalandjai Pouncerrel és a Pearl-rel
Coding Critters Háziállatok kalandjai Pouncerrel és a Pearl-relGyártó: Learning Resources

2 600 Ft (2 047,24 Ft + ÁFA)

Kalandok a cica-témájú kódolási játékaival.

Kosárba
Részletek
Coding Critters Programozható cica
Coding Critters Programozható cicaGyártó: Learning Resources

15 240 Ft (12 000 Ft + ÁFA)

Számítógép nélkül, már ovis korban elsajátíthatod a programozás alapjait. Ezt a cicát ugyanis te programozhatod!
Nem szükséges programozónak lenned, sőt programnyelvekről sem kell tudnod, a robotcicát a hátán lévő gombok segítségével irányíthatod.

Kosárba
Részletek
Coding Critters Programozható dinó
Coding Critters Programozható dinóGyártó: Learning Resources

15 240 Ft (12 000 Ft + ÁFA)

Számítógép nélkül, már ovis korban elsajátíthatod a programozás alapjait. Ezt a dinót ugyanis te programozhatod!
Nem szükséges programozónak lenned, sőt programnyelvekről sem kell tudnod, a dinót a hátán lévő gombok segítségével irányíthatod.

Kosárba
Részletek
Coding Critters Programozható kutya
Új!
Coding Critters Programozható kutyaGyártó: Learning Resources

15 240 Ft (12 000 Ft + ÁFA)

A Learning Resources Coding Critters játékában számítógép nélkül, már ovis korban elsajátíthatóak a programozás alapjai. Ranger kutyus irányításához nem szükséges programozónak lenni, sőt programnyelvekről sem kell tudnia a gyermeknek, mert a magyar nyelvű útmutatóban lépésről lépésre megtanulható, hogyan programozható a robot-kutya a hátán lévő gombok segítségével.
A készletben megtalálod Ranger házát, és kertjének részeit a fával, a mérleghintával és a csúszdával, ahogyan Ranger kedvenc teniszlabdáját és kölykét Zip-et. Ha pedig éppen nincs kedved programozni, választhatod a játék üzemmódot, amikor csaholó, táncoló, labdázó kutyussá változik.
Minden gyerek imádja a gombnyomásra zenélő, ugra-bugráló, táncoló állatokat, ahogyan a távirányítós játékokat is. Mi lenne azonban, ha az önfeledt játék közben egy ilyen imádni való játék segítene a gondolkodás fejlesztésében is? Megtanulható, hogyan tervezze meg a gyermek előre, mit csináljon a kutyus, hogyan tanítható meg neki mindez lépésről lépésre, majd ellenőrizhető, hogy pontosan azt csinálta-e, mint amit szeretett volna.

Kosárba
Részletek

A weboldal sütiket (cookie) használ az alapvető működés, valamint a jobb felhasználói élmény eléréséhez. Az oldal használatával elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket, valamint az Adatvédelmi tájékoztatót. A süti beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban.